Brugklassers feesten als vanouds

Het was een knalfeest met hoofdletters, op donderdagavond 22 oktober in de aula van Roncalli. Bijna 200 brugklassers vierden er uitbundig het einde van hun eerste periode, en het begin van een tijd waarin samen feesten en naar school gaan hopelijk weer normaal wordt.

Twee Roncalli-leerlingen hebben prijs gewonnen bij FoBOZ fotowedstrijd

Roncalli-leerlingen vallen in de prijzen bij FoBoZ fotowedstrijd. Gefeliciteerd!

GESLAAGDEN augustus examen

Op 27 augustus kregen de examenkandidaten augustus hun uitslag

GESLAAGDEN ATHENEUM 1e, 2e en 3e TIJDVAK 2021

Roncalli feliciteert de geslaagden tijdvak 1, 2 en 3

GESLAAGDEN HAVO 1e, 2e en 3e tijdvak 2021

Roncalli feliciteert de geslaagden 1e, 2e en 3e tijdvak 2021

GESLAAGDEN VMBO 1e, 2e en 3e TIJDVAK 2021

Roncalli feliciteert de geslaagden tijdvak 1m, tijdvak 2 en tijdvak 3 2021

Tom Heijnen benoemd tot rector Roncalli Scholengemeenschap

Vereniging Ons Middelbaar Onderwijs heeft Tom Heijnen benoemd tot rector van Roncalli Scholengemeenschap in Bergen op Zoom. Op dit moment is hij directeur havo/vwo/tto op het Beatrix College in Tilburg. Tom start zijn nieuwe functie op 1 augustus 2021. Hij volgt Ludo Heesters op die 1 januari 2021 startte als locatiedirecteur bij het Scheldemond College in Vlissingen.

De missie van de troonopvolgster

Ik ben Anouk Fasseur, 16 jaar en ik woon in Putte. Van jongs af aan houd ik van tekenen en schrijven. Als kind verzon ik al graag verhaaltjes en was ik regelmatig te vinden aan de tekentafel. Het is altijd al mijn droom geweest om een boek uit te geven. Op vrijdag 28 mei 2021 is mijn wens in vervulling gegaan. Toen kwam mijn boek: ‘De missie van de troonopvolgster’ uit bij uitgeverij Boekscout. Een boek waar ik ruim een jaar aan heb gewerkt.

Interact Roncalli

Video Interact Roncalli